دانلود فایل ورد Word پروژه نقش داده کاوی در تجارت الکترونیک

هم اکنون فایل با مشخصه ی دانلود فایل ورد Word پروژه نقش داده کاوی در تجارت الکترونیک وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
دانلود فایل ورد Word پروژه نقش داده کاوی در تجارت الکترونیک|41016657|fl

مشخصات مقاله:

عنوان : کاربرد داده کاوی در تجارت الکترونیکفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات: ۱۵۱از هنگامی که رایانه در تحلیل و ذخیره سازی داده ها بکار رفت (۱۹۵۰) پس از حدود ۲۰ سال، حجم داده ها در پایگاه داده ها دو برابر شد. ولی پس از گذشت دو دهه و همزمان با پیشرفت فن آوری اطلاعات(IT) هر دو سال یکبار حجم داده ها، دو برابر شده و همچنین تعداد پایگاه داده ها با سرعت بیشتری رشد نمود. این در حالی است که تعداد متخصصین تحلیل داده ها با این سرعت رشد نکرد. حتی اگر چنین امری اتفاق می افتاد، بسیاری از پایگاه داده ها چنان گسترش یافته‌اند که شامل چندصد میلیون یا چندصد میلیارد رکورد ثبت شده هستند.امکان تحلیل و استخراج اطلاعات با روش های معمول آماری از دل انبوه داده ها مستلزم چند روز کار با رایانه های موجود است.[۳]حال با وجود سیستم های یکپارچه اطلاعاتی، سیستم های یکپارچه بانکی و تجارت الکترونیک، لحظه به لحظه به حجم داده ها در پایگاه داده های مربوط اضافه شده و باعث به وجود آمدن حانبارهای عظیمی از داده ها شده است.

چکیده

تکنیکهای داده کاوی و متدلوژیهای ان

مقدمه

عناصر داده کاوی

پردازش تحلیلی پیوسته:

قوانین وابستگی:

شبکه های عصبی :

الگوریتم ژنتیکی:

نرم افزار

کاربردهای داده کاوی

داده کاوی و کاربرد آندر کسب و کار هوشمند بانک

داده كاوی درمدیریت ارتباط بامشتری

کاربردهای داده کاوی در کتابخانه ها و محیط های دانشگاهی

مدیریت موسسات دانشگاهی

داده کاوی آماری و مدیریت بهینه وب سایت ها

داده کاوی در مقابل پایگاه داده Data Mining vs database

ابزارهای تجاری داده کاوی

منابع اطلاعاتی مورد استفاده

انبار داده

مسائل کسب و کار برای داده‌کاوی

چرخهتعالیداده کاویچیست؟

متدلوژی داده‌کاوی و بهترین تمرین‌های آن

یادگیری چیزهایی که درست نیستند

الگوهایی که ممکن است هیچ قانون اصولی را ارائه نکنند

چیدمان مدل ممکن است بازتاب دهنده جمعیت وابسته نباشد

ممکن است داده در سطح اشتباهی از جزئیات باشد

یادگیری چیزهایی که درست ولی بلااستفاده‌اند

مدل‌ها، پروفایل‌سازی، و پیش‌بینی

پیش بینی

متدلوژی

مرحله 1: تبدیل مسئله کسب و کار به مسئله داده‌کاوی

مرحله 2: انتخاب داده مناسب

مرحله سوم: پیش به سوی شناخت داده

مرحله چهارم: ساختن یک مجموعه مدل

مرحله پنجم: تثبیت مسئله با داده‌ها

مرحله ششم: تبدیل داده برای آوردن اطلاعات به سطح

مرحله هفتم: ساختن مدلها

مرحله هشتم: ارزیابی مدل ها

مرحله نهم: استقرار مدل ها

مرحله 10: ارزیابی نتایج

مرحله یازدهم: شروع دوباره

وظایف داده‌کاوی‌

1- دسته‌بندی

2- خوشه‌بندی

3- تخمین

4- وابستگی

5- رگرسیون

6- پیشگویی

7- تحلیل توالی

8- تحلیل انحراف

9- نمایه‌سازی

تجارت الکترونیک

فصل اول: مقدمه ای بر تجارت الکترونیکی

1- طبقه‌های مختلف تجارت الکترونیکی

2- تفاوت تجارت الکترونیکی با تجارت سنتی

3- نقش دولت در تجارت الکترونیک

فصل دوم : شکل دهی موقعیت بازار

1- چار چوبی برای تحلیل موقعیت بازار

1-1- پرورش موقعیت :

1-2-کشف هسته اصلی موقعیت :

1-3- شناسایی مشتریان هدف :

1-4- مطالعه توانمندیها و منابع شرکت :

1-5- اندازه گیری جذابیت موقیت :

2 ) ویژگی های تحلیل موقعیت بازار در اقتصاد جدید:

3_ دو نوع ارزش ( value type ) عمده

3_2_ ارزش های جدید ( New-To-The-World value ) :

4 – شناسایی نیاز های برآورده شده و برآورده نشده

4-1_ فرآیند تصمیم گیری مشتری

4-2_ آشکارسازی نیازهای برآورده شده و برآورده نشده

5- تعیین مشتریان ویژهای که شرکت قصد متقاعد کردن آنهارا دارد.

5-1- روشهایی برای تقسم بندی بازار:

5-2- تقسیم بندی قابل اجرا و معنی دار

_ تقسیم بندی قابل اجرا(Actionable Segmentation)

_ تقسیم بندی معنی دار

5-3-ترکیب مناسبی از متغیر ها

5-4-تناظر بازار و مشتریان هدف

۶- تأمین منابع

6-1- منابع شركت :

6-2- شركاﺀ :

٧- جذابیت یک موقعیت :

7-1- شدت رقابت

رقبای نزدیک (Adjacent competitors) :

بررسی رقبا : (competitor Map)

7-2- پویایی های مربوط با مشتریان :

7-3- فناوری :

7-4- سود دهی مالی :

8-ارزیابی نهایی(go/No-go)

مدلهای كسب و كار

آیا شركت قادر است در مورد ارزش یا ارزشهای ارائه شده با دیگران رقابت كند؟

چگونه یك شركت یك سرویس آنلاین را توسعه می دهد؟

یك سیستم منابع مناسب و موفق چگونه است؟

معیارهایی برای ارزیابی كیفیت یك سیستم منبع:

مشاركت (Partnership):

مدلهای سوددهی برای شركتهای آنلاین چه هستند؟

2-1- مدلهای مبتنی بر كاربر و شركت:

مدلهای مبتنی بر خلق ارزش توسط شركت:

واسط مشتری

1- هفت عنصر طراحی برای واسط مشتری

2- چه چیز تعیین كننده جلوه یك وب سایت است؟

3- محتویات وب سایت

4- تشكل ها در سایت

5- اهرمهای مورد استفاده برای سفارشی كردن یك سایت

6- یك سایت چگونه با مشتریان خود ارتباط بر قرار می كند؟

7- اتصال یك وب سایت با وب سایتهای دیگر

8- اشكال مختلف تجارت در وب سایت

تبادل الكترونیكی داده ها (EDI)

1- انواع خرید یک شرکت

2- خرید مواد مستقیم

3- تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)

EDI های نسل آینده

منابع


مطالب دیگر:
📗پاورپوینت مديريت ريسك📗پاورپوینت نظريه هاي سازمان و مديريت (سير رهيافت هاي علمي به مديريت)📗تحقیق مالي سيستم حسابداري در بيمه📗پاورپوینت تاریخچه پوشاک📗پاورپوینت تلگرام📗گزارش تخصصی مدیر مدرسه: بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده از اخلاق حرفه ای مدیریت📗گزارش تخصصی مدیر مدرسه: حل مشکل پرخاشگری یکی از دانش آموزان با روش های مناسب📗پاورپوینت بررسی روش ها و مطالعات انجام شده پیرامون مدیریت و کنترل هوشیاری در مشاغل حساس📗درس پژوهی ریاضی پایه سوم ابتدایی خواندن ساعت📗پاورپوینت آشنایی با کشور عراق📗پاورپوینت حبس نفس در زیر آب📗پکیج امور دفتری قوه قضاییه آزمون کارمندان اداری دادگستری📗پاورپوینت انكودر📗پاورپوینت روش های استخراج DNA از بدن (DNA EXTRACTION METHODS) به زبان انگلیسی📗پاورپوینت مونتاژ قطعات فولادی📗خلاصه کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین ترجمه دکتر محمد ابراهیم محجوب📗پاورپوینت بیماری های دهان و دندان (کنترل و پیشگیری)📗پاورپوینت تجهیزات شبکه📗پاورپوینت افت تحصيلي در دانش آموزان📗پاورپوینت کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان (معماری)📗پاورپوینت پرچ📗پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ ها و الگوريتم📗پاورپوینت روش هاي نگهداري مواد غذايي به وسيله سرما📗پاورپوینت تغذیه در ریکاوری📗پاورپوینت طراحی یک کنترلر چندمتغیره برای فرآیند چهارگانه مخزن